Reci mi šta slaviš i rećiću ti šta ti je potrebno

Reci mi šta slaviš i rećiću ti šta ti je potrebno

Planiranje dobre proslave može biti veliki zadatak. Bilo da planirate venčanje iz snova, nezaboravnu rođendansku žurku ili slavite uspešnu poslovnu godinu u vašoj firmi – želite da budete sigurni da je svaki detalj vašeg događaja savršen.

Ponekad to znači angažovanje profesionalaca za određene aspekte procesa planiranja, ali postoji mnogo stvari koje možete sami da uradite kako biste poboljšali provod svim zvanicama. Pa, kako to da učinite?

Odakle početi?

Šta god da slavite prva stvar je da se uverite da je sve urađeno unapred kako ne bi bilo iznenađenja u poslednjem trenutku. Ukoliko budete planirali ranije možete biti sigurni da će svaki detalj biti promišljen, a vaša zabava uspešna.

Slavlja su najlepši i najveseliji događaji, a svi vole da ih imaju što više - pogotovo srpski narod. U našoj tradiciji su proslave krštenja, rođendana, imendana, svadbi, slava i još mnogo toga. Danas takođe imamo i niz modernih proslava kao štu su korporativne proslave, dodele nagrada, tim-bildinzi, momačke i devojačke večeri

Mi smo se potrudili da sastavimo ček listu svega što vam je potrebno na svakoj vrsti proslave, ali i da istaknemo specifičnosti različitih slavlja. Pročitajte u nastavku.

Neizostavne stavke svakog slavlja

Iako se specifičnosti proslava razlikuju, izdvojili bismo nekoliko stavki koje su uvek dobrodošle. Kao što smo već rekli važno je da planirate unapred, zato se potrudite da ove stvari budu gotove mnogo pre velikog dana:

  1. Napravite listu gostiju - Svaku dobru zabavu čini dobro društvo, a vi želite da budete sigurni da će svi vaši omiljeni ljudi moći da dođu i proslave sa vama. Zato se potrudite da unapred isplanirate koga sve želite da pozovete.
  2. Pošaljite pozivnice - Najbolje je da pošaljete pozivnice mesec dana ranije kako bi vaše zvanice imale vremena da organizuju svoje vreme i prisustvuju vašoj proslavi. Međutim, ukoliko se radi o venčanju (pogotovo onog u sred sezone svadbi) potrebno je da pošaljete pozivnice tri do četiri meseca ranije.
  3. Rezervišite prostor - Za sve varijante slavlja, osim slava i proslava kod kuće, potrebno je da pronađete i rezervišete prostor i do nekoliko meseci unapred. Ne želite da sve dobre lokacije budu zauzete pa da morate da pristanete na ono “daj šta daš”.
  4. Pobrinite se za meni - Još jedna stvar koju je potrebno organizovati ranije je hrana. Ako imate na umu sjajnu ketering firmu sigurni smo da imaju mnogo posla i da ih je potrebno angažovati unapred. A ukoliko ste rezervisali restoran ili svečanu salu kao mesto proslave, vrlo je verovatno da će se oni pobrinuti za hranu, ali i to morate proveriti i dogovoriti meni. Čak i ako pripremati hranu samostalno, dobro je da nekoliko nedelja pre slavlja odlučite šta će biti na meniju, kako biste na vreme obavili nabavku.
  5. Nema dobre žurke bez muzike - Želite da vam vaš omiljeni bend svira na veselju? Onda budite sigurni da ćete morati to da dogovorite mnogo pre velikog dana. U slučaju da je proslava manjeg obima možete razmisliti o angažovanju DJ-a ili da zamolite vašeg prijatelja sa sklonosti ka muzici da pušta omiljene hitove na vašoj proslavi. Svakako ne čekajte do poslednjeg dana da osmislite plejlistu.

Specifične proslave: Šta vam je potrebno

Nije tajna da se u našem narodu svaki bitan događaj proslavlja kako dolikuje. A sa toliko različitih proslava može biti zahtevno “pohvatati” za šta je sve potrebno da se pobrinete u toku planiranja. U nastavku izdvajamo dodatne stavke za svaki vid slavlja.

Krštenje deteta je sveti događaj ali i veliko slavlje za jednu porodicu. Sami tim slavi se u velikom stulu. Krštenje, kao i rođendan, uključuje muziku, dekoracije i mnogo prisutnih. Kako ne bi morali da plaćaju dve odvojene proslave, roditelji se sve češće odlučuju da kombinuju krštenje deteta i prvi rođendan. Ukoliko i vi planirate ovakvu proslavu evo šta morate pripremiti:

  1. Krsnicu - Belo platno koje predstavlja simbol čednosti i nevinosti, u koga se uvija dete nakon krštenja.
  2. Sveću za krštenje - Zadatak kuma je da nabavi sveću za krštenje, ukrasi je i čuva je i posle krštenja.
  3. Maslinovo ulje - Potrebno ga je pripremiti jer se njime pomazuje dete u toku samog čina krštenja.
  4. Balone, cetvne aranžmane i dekoracije - Nakon crkve obično se slavlje nastavlja u restoranu ili svečanoj sali - stoga je potrebno pripremiti adekvatne ukrase za prostoriju. Ukoliko vam je potrebna usluga dekorisanja krštenja i prvog rođendana vašeg deteta možete pogledati ovde.
  5. Fotografa - Sigurni smo da želite da imate uspomene na ovaj dan celog života. A nema nikog boljeg da ovekoveči vaše najvažnije trenutke od profesionalnog fotografa.

Korporativne proslave predstavljaju sastavni deo poslovanja jednog ozbiljnog preduzeća. Nakon što je ostvarena uspešna poslovna godina, češt je primer da se organizuje slavlje. A postoje i mnogi drugi povodi zbog kojih firme organizuju proslave, kao što su: tim-bildinzi, konferencije, prezentacija proizvoda ili kampanje, dodele nagrada itd.

U nastavku ćemo navesti bitne stavke pri organizaciji korporativne proslave:

  1. Profesionalna dekoracija prostora - Želite da ostavite sjajan utisak i oduševite vaše trenutne, a i potencijalne klijente, kao i zaposlene i saradnika - onda mroate obezbediti savršen ambijent. Najbolji način da to postignete je da angažujete firmu koja pruža dekorativne usluge.
  2. Fotograf - Ako priređujete gala proslavu, želite to da podelite i sa svetom. Zato osigurajte fotke koje ćete kasnije moći da koristite na društvenim mrežama i doprinesete imidžu vašeg brenda.
  3. Stručno osoblje - Kako bi ugođaj bio potpun morate organizovati stručno osoblje koje uključuje konobare, i ako pozivate veliki broj ljudi hostese. Želite da se vaši gosti dobro provedu i budu zbrinuti - a za to su vam potrebni profesionalci.

Momačke i devojačke večeri su postale veliki trend i kod nas. Sve češće viđamo slike na ovakvim proslavama iz luksuznih vila sa bazenom ili prelepih restorana ukrašenim cvečem. Ako i vi organizujete ovakvu proslavu evo šta biste možda želeli da uključite:

  1. Momačke i devojačke uniforme - Obezbedite svojim gostima specijalne unofrme sa natpisima koji mogu glasiti, na primer, “Mladina/Mladoženjina ekipa”. Ovo će vas definitivno izdvojiti u masi, a i osigurati sjajne fotke!
  2. Krune, tjare i mnogo dekoracija - Za mladu su ovi detalji neizostavni tako da bi na devojačkoj večeri trebalo da bude puno cveća, balona, krunica i ostalih dekoracija.
  3. Organizujte putovanje - Danas se neretko momačke i devojačke večeri slave po nekoliko dana, tako da se mnogi odluče da odu na putovanje i proslave ovaj povod u drugom gradu ili državi. Ako se odlučite za ovu opciju obavezno rezervišite nekoliko meseci unapred.

Ako je vaš povod za slavlje dečiji rođendan izvodjili smo nekoliko neizostavnih stavki koje možete pogledati ovde. A ukoliko planirate nezaboravnu svadbu sigurni smo da će vam ove informacije biti korisne.

U današnje vreme uz pravi tim možete organizovati kakvu god proslavu poželite. Nadamo se da ste u ovom tekstu pronašli neke informacije koje će vam biti od koristi. A ukoliko vam je potrebna profesionalna pomoć pri dekorisanju vaše proslave, budite slobodni da kontaktirate Orhideja Dekoracije.